Türkiye Üniversite Sporları Federasyonu (TÜSF) tarafından, 18-28 Mart 2024 tarihleri arasında ODTÜ'de gerçekleştirilen Ankara Basketbol Bölgesel Ligi final müsabakaları sona erdi.
2023-2024 Eğitim-Öğretim Yılı’nda sahaya Cumhuriyetimizin 100. yılına özel formalarıyla çıkan Üniversitemiz erkek basketbol takımı, müsabakalarda rakiplerine karşı oynadığı tüm maçları farkla kazanarak şampiyon oldu.
İsmini Ulu Önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ten alan Gazi Üniversitemiz, bu sene sahaya çıktığı formalarda 19-23 (1923) 20-2-3 (2023) 1-9-20 (1920) gibi numaraları tercih ederek Cumhuriyetimizin önemli tarihlerine atıf yapmayı unutmadı.
Ayrıca, sporcularımız kupalarını TÜSF Basketbol Teknik Kurul Başkanı ve Üniversitemiz Spor Bilimleri Fakültesi Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Seyfi Savaş'tan almanın mutluluğunu ve gururunu yaşadı.
Takımımız sporcularını ve teknik ekibi tebrik ediyor, ÜNİLİG Türkiye Şampiyonası'nda başarılarının devamını diliyoruz.
Rektörümüz Prof. Dr. Uğur Ünal, Aşure Günü Etkinliğine Katıldı
16. Uluslararası “IEOM” Konferansı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleşiyor
Hizmet İçi Eğitim Programı: “Trafik Güvenliği Eğitimi”
Gazi Üniversitesi Bilişim Enstitüsü Kuruluşunun 20. Yılını Kutladı
Eczacılık Fakültesinin 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleşti
Görüş, istek ve değerlendirmelerinizi bize iletin.